Over ons

Missie

Teneinde die leidende rol bij het veranderingsproces te vervullen, investeert All Fields fors in de permanente ontwikkeling van de kennis en de vaardigheden van al haar medewerkers. Dankzij een bedrijfscultuur van ‘Excellentie’  zullen we de huidige en toekomstige klanten de garantie kunnen bieden om hen te ondersteunen bij het ‘selling-out’ proces en het dienstbetoon.

Visie

Het vakgebied van Field Marketing ondergaat een fundamenteel transformatieproces hetgeen vereist in staat te zijn om te anticiperen op al deze omwentelingen. All Fields heeft resoluut geopteerd om deel uit te maken van dit veranderingsproces en een leidende rol te vervullen. De toekomstige werkwijze en -invulling van Field Marketing zal meerdere dimensies inhouden waarbij hoogstaande technologie de dienstverlening mede zal ondersteunen. Als gevolg hiervan zet het voltallige All Fields Team zich voortaan in om alle voorwaarden te voorzien opdat haar expertise de basismétier van merchandising daadwerkelijk overstijgt. De Visie van All Fields bestaat er aldus in om voortdurend waakzaam te blijven over alle factoren die het veranderingsproces aansturen teneinde relevant te blijven voor haar klanten bij het opnemen van alle opportuniteiten die de toekomst voor beiden zal bieden.

Strategie

Het hoofddoel van All Fields  voor de middellange en lange termijn bestaat er in om in eerste instantie toegevoegde waarde de creëren voor al haar stakeholders en gelijktijdig om een intrinsieke bijdrage te leveren tot de verdere professionalisering van het vakgebied Field Marketing. Toegevoegde waarde leveren als bedrijfsingesteldheid- en filosofie zal een katalyserend effect hebben qua enthousiasme en energie: twee essentiële hefbomen waarmee All Fields haar passie wenst te delen en zich vooral permanent wenst te onderscheiden .